Skierniewice, 16.04.2015 r.
Znak: RGK.6232.14.2015
Ogłoszenie Wójta Gminy Skierniewice
Wójt Gminy Skierniewice informuje, iż właściciele nieruchomości położonych na terenie gminy Skierniewice, posiadający zmagazynowane odpady zawierające azbest (np. płyty eternitowe), mogą w terminie do dnia 20.05.2015 r. składać wnioski o nieodpłatny odbiór tych odpadów oraz ich utylizację.
Odpady muszą pochodzić z pokryć dachowych lub elewacji budynków stanowiących własność Wnioskodawcy.
Wszystkie osoby, które zamierzają pozbyć się zalegającego na nieruchomości azbestu, proszone są o złożenie wniosku do Urzędu Gminy Skierniewice pok. nr 112 w celu wypełnienia stosownych dokumentów.
Właściciele nieruchomości , którzy złożyli wniosek po 01.11.2013 r. proszeni są o potwierdzenie zamiaru utylizacji azbestu osobiście, telefonicznie, lub drogą mailową.
Właściciele nieruchomości, którzy dokonywali zmiany pokrycia dachowego zobowiązani są do przedłożenia, wraz z wnioskiem, kopii zgłoszenia robót budowlanych do Starosty Skierniewickiego.
Do prawidłowego wypełnienia wniosku niezbędne będą następujące informacje:
– ilość zmagazynowanego azbestu do utylizacji – m2 lub ilość płyt;
– tytuł prawny do nieruchomości – Księga Wieczysta, Akt Notarialny, Akt
Własności Ziemi;
– numer ewidencyjny działki na której zmagazynowany jest azbest.
Druk wniosku dostępny jest w siedzibie Urzędu Gminy Skierniewice
pok. nr 112 lub do pobrania ze strony internetowej Gminy Skierniewice.